Photobucket

popsula mi sie klawiatura

ostatnio kiedy zamkne oczy wyobrazam sobie ze już jest cieplo i po maturze
widze wszystkie te rzeczy ktorymi bede sie zajmowac, wszystkie miejsca w ktore pojade
niech juz bedzie po wszystkim!


Name:

Komentarze:

04.09.2011, 14:30 :: 95.20.233.104
Pillorate
one day i will meet you


14.01.2009, 20:36 :: 83.5.157.150
a.
ja również mam ochotę na ciepło:) ale nie na mature:)
pozdrawiam:)

08.01.2009, 21:50 :: 82.210.145.4
Pan F duza brew
Ziom !

06.01.2009, 23:29 :: 80.48.33.22
brat
Będzie dobrze, musi być !! ;*
Przecież mnie nie zostawisz... ;*
Brakuje mi Cię... wiesz ??
Moja tęsknota przeradza się w psychodelie, taką paraliżującą...
Kocham Cię !! ;**

05.01.2009, 20:35 :: 83.5.199.182
banana-pancakes
no "jusz " zmieniam
o ja Cie !

05.01.2009, 18:36 :: 83.6.48.143
w
dagna JUSZ :D siegaj po slownik, fajna ta bluza :]

04.01.2009, 21:23 :: 213.158.196.111
Nat
pisze z zamknietymi oczami;p

bede je teraz caly czas zamykac!

i musimy sie spotkac WRESZCIEEEEEE:*

04.01.2009, 20:16 :: 83.142.207.94
mademoiselle-butterfly
też to sobie wyobrażam.