i zmagam się z problemami

Name:

Komentarze:

28.10.2012, 17:17 :: 92.99.193.5
iiOiFZInQRXuHwmx
> FYMDzięki :)> Y. GrekWithout a garden and srgaitht into eyes :)> RosemannAleż bynajmniej - debata istnieje. Tylko tematy tej debaty są gf3wno warte. Z magla wzięte. A może już osiągnęliśmy taki dobrobyt i konsensus, że teraz tylko żreć i dupy na necie oglądać? Hmm. Pocieszające :)> BravoHmm, trudno mi się odnieść. Nie byłbym aż tak radykalny. Powiedzmy tak - ludzie dyskutujący o polityce w Polsce potrafią pojąć tylko proste sygnały. Zły Wildstein, dobry Lis. Albo na odwrf3t. Ale poglądf3w już nie potrafią uzasadnić. O.> Caineand Shit Running Down My Pants :)> GizCzytałem ten tekst Sadurskiego - rzadkie. Facet robi elaborat i wzywa bogf3w na pomoc, bo mu się jedno słowo nie spodobało w jakimś felietonie. Zabawne :/> Agnieszka RomaszewskaDziękuję. Aż TAK inteligentny nie jest :)pzdr all

03.05.2007, 02:02 :: 212.76.37.180
buka!
hehe jutro odpale tablet :P

02.05.2007, 22:42 :: 83.17.39.242
BreJdaCysko
SIOSTRO ZDOLNIACHO !!!!!!!!!

KC :*

02.05.2007, 13:55 :: 83.31.124.131
banana-pancakes
cholera. bystrzak...nawet ja nie zauważyłam.

02.05.2007, 13:52 :: 83.24.210.225
LoLo
Nowa generacja zdjęc paszportowych. Ale zauważyłem że jedna fota sie powtarza. Leniwej Dagnie nie chciało się nawet robić sześciu zdjęć:-)